cz

Víno jako dárek? Jedině s příběhem.

Blíží se čas vánoční a mnohý obchodník nebo marketér si láme hlavu, jakým dárkem potěšit své klienty. Všechny tradiční dárky již prošly rukama několikrát ve všech směrech a těžko se hledá něco originálního, co by naklonilo klienta na obchodníkovu stranu.

Víno je jedním z těch nejtradičnějších. Často to funguje tak, že marketingové oddělení vybere a obchodníci předají, hotovo, odškrtnuto. U nás hledáme jinou cestu. Stejně jako v práci i v obdarovávání vidíme v Eurovalley více než jen transakci, hotovo a máme to za sebou.

Protože k vínu máme velmi dobrý vztah, obdarováváme klienty vínem. Ale je to osobní víno, naše víno. Život nám totiž napsal příběh, který se k němu vztahuje. A přestože zatím nemáme vlastní vinice, takže i za našimi víny je stále mnoho cizí dřiny, dovolíme si říkat jim naše. Protože…

Začalo to u našeho klienta, kterého jsme si oblíbili jednak proto, že se s ním výborně jedná, a také proto, že má skvělý cit pro vyvážení chutě vína. Po několika akcích v jeho sklípku, kde si i naši klienti chválili skvělá červená i bílá vína, jsme se dohodli a v našem vlastním sklípku se jednoho dne objevily první 3 stolitrové tanky. Mohl bych pokračovat rovnou balením vína do dárkových krabic, ale přeskočil bych to nejkrásnější… tedy péči o víno do doby, než si jej nastáčíme do vlastních lahví. Tato péče leží na bedrech především našeho obchodního ředitele Luďka Petera, ale není to těžký úděl, naopak je to radost z práce, která na konci jen potvrdí víno vynikající chuti. Řekl bych, že si víno Luďka našlo a postupně získalo celé jeho srdce…

Závěrečná fáze, kdy víno lahvujeme, špuntujeme, lepíme vlastní etikety a balíme do krabic, je nám velkou příležitostí se ve firmě společně potkat, náležitě okoštovat a zamyslet se, která vína by udělala radost kterým klientům a obchodním partnerům. Pro letošní rok máme připravena vína z ročníku 2016:

        • Modrý Portugal – pozdní sběr (suché)
        • Chardonnay – pozdní sběr (polosladké)
        • Müller Thurgau – pozdní sběr (polosuchý)
        • Tramín červený – pozdní sběr (sladké)
        • Ryzlink rýnský – pozdní sběr (polosladké)
        • Dornfelder barrique – pozdní sběr (suché)

Radek Kubiš, majitel OK HOLDING, si naše víno s láskou bere i na dovolenou.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je to náš další gurmánský teambuilding společně s vařením gulášů a zelňaček, ve kterých jsme také značně úspěšní. Již to tak vypadá, že úspěch je naším údělem, a tak se s vámi rádi podělíme o další várku našich úspěchů zakletých do výborných vín.

 

Jakub Šimonovský, jednatel Eurovalley s.r.o.

 

 

Jakub Šimonovský

Výkonný ředitel

V pojišťovnictví pracuje od roku 2004. Začínal na pozici Key Account Managera a postupně se dopracoval k vlastní společnosti Eurovalley s.r.o., kde se zaměřuje na provozní řízení firmy a podporu strategických obchodů.

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo