cz

Kariéra - asistent(ka) makléře Eurovalley

Co vás čeká

Budete pracovat v kanceláři s počítačem. Když přijde pošta, převezmete, zapíšete, rozdělíte. Připravíte poštu k odeslání a odnesete na Poštu. Když přijde návštěva, postaráte se o uvítání a přípravu pohoštění (káva, čaj atd.).

Odborně se budete učit pojištění aut a majetku (příprava kalkulací a pojistných smluv dle pokynů makléřů - pojištění aut a majetku), podle toho, jak vám to půjde, budeme hledat další oblasti vašeho zapojení.

Hodně budete mailovat a telefonovat, někdy s klienty, hodně s pojišťovnami. Chce to velkou dávku trpělivosti a empatie.

Budeme sledovat, jak se k nám hodíte a jak mezi nás zapadnete.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Odborné věci se naučíte "za pochodu". Za standardní považujeme, že umíte pracovat s počítačem, s programy skupiny Microsoft (Outlook, Excel, Word, Powerpoint) a s internetem (velká část aplikací a zdroje informací je na internetu).

Oceňujeme loajálnost a zodpovědný přístup k práci.

 

Výhodou bude, pokud budete umět

Umět hrát badminton je velká výhoda.

Pozitivní přístup, dobrá nálada a úsměv. 

 

Co vám můžeme nabídnout

Zázemí jedné z nejsilnějších pojišťovacích skupin v ČR (OK HOLDING).

Dynamický mladý kolektiv se zkušenostmi z mezinárodního obchodu.

Dobrá parta lidí, kteří táhnou za jeden provaz, mají pozitivní přístup, dobrou náladu a většinou úsměv na tváři.

Možnost dalšího rozvoje dovedností a odbornosti a změna pracovní pozice v rámci firmy nebo skupiny.

Nesledujeme dovolenou a sick days, důležitá je pro nás odvedená práce.

 

Obor

  • Administrativa
  • Bankovnictví a finanční služby
  • Pojišťovnictví

Profese

  • Administrativní pracovník
  • Asistentka
  • Asistent v pojišťovnictví
  • Pracovník back office

Místo pracoviště

Eurovalley s.r.o., Lešetín I 674, Zlín

Kontaktní osoba

Petr Čončka, pc@eurovalley.cz, 773 746 596

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo