Kariéra - asistent(ka) makléře Eurovalley
Co vás čeká
Budete pracovat v kanceláři s počítačem. Když přijde pošta, převezmete, zapíšete, rozdělíte. Připravíte poštu k odeslání a odnesete na Poštu. Když přijde návštěva, postaráte se o uvítání a přípravu pohoštění (káva, čaj atd.).
Odborně se budete učit pojištění aut a majetku (příprava kalkulací a pojistných smluv dle pokynů makléřů - pojištění aut a majetku), podle toho, jak vám to půjde, budeme hledat další oblasti vašeho zapojení.
Hodně budete mailovat a telefonovat, někdy s klienty, hodně s pojišťovnami. Chce to velkou dávku trpělivosti a empatie.
Budeme sledovat, jak se k nám hodíte a jak mezi nás zapadnete.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Odborné věci se naučíte "za pochodu". Za standardní považujeme, že umíte pracovat s počítačem, s programy skupiny Microsoft (Outlook, Excel, Word, Powerpoint) a s internetem (velká část aplikací a zdroje informací je na internetu).
Oceňujeme loajálnost a zodpovědný přístup k práci.
Výhodou bude, pokud budete umět
Umět hrát badminton je velká výhoda.
Pozitivní přístup, dobrá nálada a úsměv.
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí jedné z nejsilnějších pojišťovacích skupin v ČR (OK HOLDING).
Dynamický mladý kolektiv se zkušenostmi z mezinárodního obchodu.
Dobrá parta lidí, kteří táhnou za jeden provaz, mají pozitivní přístup, dobrou náladu a většinou úsměv na tváři.
Možnost dalšího rozvoje dovedností a odbornosti a změna pracovní pozice v rámci firmy nebo skupiny.
Nesledujeme dovolenou a sick days, důležitá je pro nás odvedená práce.
Obor
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Pojišťovnictví
Profese
- Administrativní pracovník
- Asistentka
- Asistent v pojišťovnictví
- Pracovník back office
Místo pracoviště
Eurovalley s.r.o., Lešetín I 674, Zlín
Kontaktní osoba
Petr Čončka, pc@eurovalley.cz, 773 746 596