cz

Dobrovolníci z Masarykovy univerzity pomáhají potřebným27.4.2020

Tisíce dobrovolníků z centra Masarykovy univerzity nabízejí pomoc každému, kdo ji kvůli koronaviru potřebuje. Pomocnou ruku poskytují seniorům, rodičům dětí i institucím. Požádat mohou lidé z celé republiky. Kdokoli navíc může finančně přispět na materiální podporu a zapojit se tak do komunity pomáhajících.

Proč si Američané všimli českých nemocnic? I hackeři nechávají stopy, říká detektiv26.4.2020

Americký ministr zahraničí Michael Pompeo podpořil Českou republiku v boji proti hackerům. Ty podle předního českého vyšetřovatele kyberkriminality pomohlo odhalit to, že si před samotným útokem „oťukali vrátka“.

Zdroj: seznamzpravy.cz

Pojistili se proti úřednímu zásahu. Peníze za koronavirovou stopku neuvidí24.4.2020

Provozují penzion a horskou chatu, a proto se raději pojistili i pro případ přerušení provozu kvůli úřednímu zásahu. Teď ale zjistili, že na náhradu podle pojišťovny nemají nárok, protože mimořádné opatření vlády bylo neadresné.

Zdroj: seznamzpravy.cz

Dotace na výrobu ochrany proti Covid 1921.4.2020

Firmy i dočasně zaměřené na výrobu nebo likvidaci ochranných prostředků proti Covid-19 mají nárok na dotace. Napište nám, dotaci Vám zajistíme a zprocesujeme.

Digitalizace v reálné praxi Eurovalley2.4.2020

vzhledem k nařízením Úřadu vlády České republiky vydaných v souvislosti s nákazou Covid-19 došlo k omezení pohybu osob a tím i vzájemnému setkávání obchodníků s klienty. To přináší potíže nejen v oblasti komunikační, kterou máme úspěšně pokrytou platformou pro tele- a videokonference, ale i validaci různých typů dokumentů, kdy není možné od klienta získat obligátní podpis a razítko.

V Eurovalley jsme si uvedeného omezení dobře vědomi a podnikli jsme k tomu příslušné kroky. V rámci OK HOLDING jsme zřídili vlastní Klientskou registrační autoritu (KRA). Od dnešního dne tedy můžeme vydávat kvalifikované certifikáty umožňující elektronické podepisování dokumentace a další využití zmíněné níže. Certifikáty je možné vydávat pro klienty i vázané zástupce.

Rostoucí pojistné je ukazatelem růstu klienta1.4.2020

Pokud bychom chtěli sledovat statistiku citlivosti klientů na změnu výše pojistného, museli bychom konstatovat, že 100% klientů vnímá růst pojistného negativně. Nám v Eurovalley jde především o spokojenost našich klientů a proto ukazujeme, že k navýšení ceny za pojištění dochází při důležitých změnách a událostech, takže vlastně reflektuje pozitivní změny na straně klienta. Z odborného pohledu se pak pojištění rozšiřuje tak, aby krytí bylo v případě škodní události vždy dostatečné.

OK HOLDING Bulletin 02/20201.4.2020

OK HOLDING Bulletin 02/2020

Zdroj: okgroup.cz

Kybernetické útoky jsou reálnou hrozbou, Eurovalley zná řešení27.3.2020

Kybernetické útoky jsou reálnou hrozbou, která může poškozeného stát miliony korun a ztrátu citlivých dat. Nejčastějším cílem jsou díky vytíženosti nemocnice. Eurovalley má řešení, jak se útočníkům efektivně bránit.

Největší lustr na světě vyrobili skláři v České republice26.3.2020

Stejně jako nás těší vlastní úspěchy, jsme hrdí na to, když naši klienti odvádí výjimečnou práci. Přejete si 40 tunového skleněného draka do casina nebo podmořské svítidlo?

Obce využívají peníze za bezeškodní průběh na šití roušek24.3.2020

V rámci programu Eurovalley Specialities jsme před několika lety vytvořili divizi pojištění měst a obcí. Tyto veřejnoprávní subjekty mají svá výrazná specifika v rámci řízení rizika, rozhodovacích procesů i výběru dodavatelů, tedy i pojištění. Již v přípravné fázi tohoto programu jsme si uvědomili, že je nutné připravit samostatný produkt šitý veřejnoprávním institucím na míru.

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo