cz

Jste dobrý manažer?

Dobrý manažer je placen i za to, že počítá s nejhoršími scénáři a připravuje se na ně v časech, kdy se daří, všechno jde jako na drátkách a na obloze není jediný mráček.

Nejde totiž o to, jestli se něco pokazí, ale kdy.

Vemte si pro příklad živelní události. Nemusí jít nutně o tornádo – obvykle stačí bouřka s vichřicí, kroupami…

… a při sčítání škod narazíte na spoustu překvapení. Nepříjemných. A hodně, hodně drahých – zvláště tehdy, pokud vaše firma, organizace nebo úřad sídlí v historické budově nebo takové budovy spravuje.

Tyto budovy máte velmi pravděpodobně nedostatečně pojištěny (podpojištěny). Protože pojistné smlouvy jsou i desítky let staré, pojistné částky dávno nekorespondují se současnou hodnotou staveb.

Rozdíl často činí i více než 40 %.

Kdo ho doplatí? Tipujete správně: vaše firma, organizace nebo třeba město.

Nejde totiž jen o pojištění poškozeného majetku, ale i o pojištění historické hodnoty budov, které často spadají do památkového fondu. Cena renovace takové budovy bývá tak závratná, že naráz vyluxuje všechny finanční rezervy vaší organizace.

Přesně to se stalo v jednom nejmenovaném městě, které je mimo jiné tvořeno historickým komplexem budov. Vichřice a kroupy o velikosti tenisových míčků způsobily obrovské škody na střechách radnice, škol a mnoha dalších budovách.

Oprava jedné zničené historické vitráže vyjde klidně až na 250 000 Kč.

Oprava jedné zničené historické střechy pak na 10 000 000 Kč.

Problém je, že vy těch střech potřebujete opravit třeba osmdesát

Řešit podobné situace ve chvíli, kdy nastanou, je už většinou pozdě – v pojišťovnictví platí dvakrát, že „prevence je vždy levnější než léčba”.

Abyste měli jistotu, že jste i v podobně náročné situaci vždy perfektně kryti, rádi u vás provedeme audit pojistného krytí a následně vám řekneme, jak uzavřít nové smlouvy. Výhodněji a s pojistnými limity nastavenými tak, aby vás nezaskočila sebevětší pohroma.

 

Pokud máte o audit pojistného krytí zájem, NEZÁVAZNĚ nás kontaktujte a využijte našich 30letých zkušeností v první linii českého pojišťovnictví.

 

Rádi se vám budeme věnovat.

Luděk Peter

Obchodní ředitel

V oblasti pojištění pracuje od roku 1996. Začínal jako rizikový inženýr chemicko-technologické firmy. Poté zahájil kariéru ve společnosti MARSH a postupně se vypracoval až na obchodního ředitele pro ČR. Od roku 2016 působí ve společnosti Eurovalley, kde má na starosti obchodní strategii a rozvoj.

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo