cz
Články z kategorie: Škody a pojistné události

Generali: Kuny a hlodavci překousali kabely téměř každému třetímu řidiči4.12.2019

Čerstvý průzkum pojišťovny Generali ukázal, že překousání kabelů v motoru zažilo na vlastní kůži už 30 % českých řidičů. Řidiči mohou poškození svých aut zvířaty hradit ze svého autopojištění. „Řešení jsou dvě – buď uplatnit nárok z allriskového havarijního pojištění, nebo využít speciálního připojištění. To si u nás mohou motoristé pořídit k povinnému ručení. Kryje škody způsobené nejen kunami nebo hlodavci. Připojištění se totiž vztahuje na poškození od jakéhokoliv zvířete,“ popisuje Miroslav Matějka, manažer pojištění motorových vozidel v Generali.

Zdroj: opojisteni.cz

Autonehody v zahraničí a jejich řešení7.10.2019

Pojistnou událost v zahraničí zažila řada našich klientů, a to i v případě, kdy autonehodu na evropských či jiných silnicích nezavinili, škodu nakonec uhradili ze svého, nebo z havarijní pojistky, přestože díky povinnému ručení by nezaviněná nehoda neměla poškozeného stát nic.

Trendy v pojistných podvodech4.10.2019

Přijít si k penězům pojistným podvodem je značné riziko. Pojišťovny hlásí, že se jim daří odhalovat stále víc případů, v nichž jde mnohdy o vysoké částky. Loni detektivové pojišťoven rozkryli 10 325 podezřelých pojistných událostí a odhalili podvody v hodnotě dosahující téměř 1,3 miliardy korun.

Odškodnění v důsledku dopravní nehody26.9.2019

Výši odškodného za autonehodu často podceňujeme. Ve většině případů poškození mnohdy ani neví, na co mají nárok. Co vše je nám viník dopravní nehody povinen uhradit, přiblížíme na konkrétním případu, který jsme v Eurovalley řešili.

Požár Notre-Dame: Jak pojistit nepojistitelné4.9.2019

Nikoho nenechá v klidu pohled na světoznámou katedrálu Notre-Dame, které ze střechy šlehají plameny. A děje se to teď, jednoho pondělí letos v dubnu, ne kdysi, ve středověku, kdy neměli hasiče, sprinklery, krizové plánování a další naše dnešní opory.

Ať už na sebe akutní hrůzu okamžiku necháme působit jakkoli dlouho, následovat budou otázky: Co se teď stane? Kdo zaplatí opravu? Má na to vůbec někdo? A co to vlastně znamená, když se má opravit něco, co je výjimečné tím, že to bylo původní a jedinečné?

12
Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo