cz
Články z kategorie: Zkušenosti z praxe

Slovenská strela po 60 letech opět na kolejích - s jistotou, s Eurovalley1.6.2020

Milovníci technických unikátů a vlaků sledovali v pondělí 25. května převoz renovované Slovenské strely, která poprvé od roku 1960 letech jela po kolejích. Tento legendární vlak restauruje společnost Českomoravská železniční opravna, s.r.o., která zajišťuje generální opravy lokomotiv a železničních vozidel. Náklady na opravu sahají na 42 milionů korun, a proto individuálně zajišťujeme vysoký limit pojištění odpovědnosti za věci převzaté pro našeho klienta ČMŽO, který by plně pokryl případnou škodu i na více podobných zakázkách.

Režim Home Office versus kybernetické pojištění21.5.2020

Pokud měla firma možnost, tak místo zavření volila pro své pracovníky home office a udržení provozu. Tím ovšem do koronavirové krize vklínila i kybernetické pojištění jako významného hráče. Otázka zní: znamená „outsourcing“ pracovních míst do domácího prostředí mimo firmu zvýšení nebezpečí v rámci stávající pojistné smlouvy o kybernetickém zabezpečení a mají tak firmy oznamovací povinnost vůči pojistiteli?

Zdroj: opojisteni.cz

Zveřejnili jste pojistnou smlouvu v registru smluv?2.5.2020

Mnohé instituce musí podle zákona publikovat smlouvy v registru smluv. Často se však stává, že se smlouva nezveřejní včas. To je velký problém, který může vést i k nevyplacení pojistného plnění. Proč tomu tak je a jak uveřejnit smlouvu v registru správně a včas?

Vodní rizika a hydrologická současnost28.4.2020

Vodu lidé často podceňují, avšak tento zdánlivě neškodný živel se může velmi rychle proměnit a stát se silnou a ničivou substancí. V České republice je voda jednou z nejčastějších příčin škod na majetku. Pojďme se dnes tedy podívat na příklady pojištění vodních rizik ve vztahu k ochraně vaší nemovitosti a domácnosti. 

Dobrovolníci z Masarykovy univerzity pomáhají potřebným27.4.2020

Tisíce dobrovolníků z centra Masarykovy univerzity nabízejí pomoc každému, kdo ji kvůli koronaviru potřebuje. Pomocnou ruku poskytují seniorům, rodičům dětí i institucím. Požádat mohou lidé z celé republiky. Kdokoli navíc může finančně přispět na materiální podporu a zapojit se tak do komunity pomáhajících.

Rostoucí pojistné je ukazatelem růstu klienta1.4.2020

Pokud bychom chtěli sledovat statistiku citlivosti klientů na změnu výše pojistného, museli bychom konstatovat, že 100% klientů vnímá růst pojistného negativně. Nám v Eurovalley jde především o spokojenost našich klientů a proto ukazujeme, že k navýšení ceny za pojištění dochází při důležitých změnách a událostech, takže vlastně reflektuje pozitivní změny na straně klienta. Z odborného pohledu se pak pojištění rozšiřuje tak, aby krytí bylo v případě škodní události vždy dostatečné.

Kybernetické útoky jsou reálnou hrozbou, Eurovalley zná řešení27.3.2020

Kybernetické útoky jsou reálnou hrozbou, která může poškozeného stát miliony korun a ztrátu citlivých dat. Nejčastějším cílem jsou díky vytíženosti nemocnice. Eurovalley má řešení, jak se útočníkům efektivně bránit.

Největší lustr na světě vyrobili skláři v České republice26.3.2020

Stejně jako nás těší vlastní úspěchy, jsme hrdí na to, když naši klienti odvádí výjimečnou práci. Přejete si 40 tunového skleněného draka do casina nebo podmořské svítidlo?

Obce využívají peníze za bezeškodní průběh na šití roušek24.3.2020

V rámci programu Eurovalley Specialities jsme před několika lety vytvořili divizi pojištění měst a obcí. Tyto veřejnoprávní subjekty mají svá výrazná specifika v rámci řízení rizika, rozhodovacích procesů i výběru dodavatelů, tedy i pojištění. Již v přípravné fázi tohoto programu jsme si uvědomili, že je nutné připravit samostatný produkt šitý veřejnoprávním institucím na míru.

Bezdrátový rozhlas v obcích23.2.2020

Pokud obec hledá způsob, jak prostřednictvím úřadu obce komunikovat s místními obyvateli, je bezdrátový rozhlas tou nejlepší volbou. Používá se nejen k informování rezidentů o zajímavých událostech, které se v obci budou konat, ale i k varování lidí v případě mimořádných událostí, jakými jsou požáry, havárie, povodně a další.

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo