Komunikační interface pro naše klienty

Naši klienti jsou úspěšní, a to jak z pohledu České republiky, tak i celosvětově. V oborech, ve kterých podnikají, dosahují vynikající úrovně. To má však za následek chronický nedostatek času, který významně omezuje možnost se ke každému obchodnímu jednání osobně sejít – což platí i pro projednávání záležitostí řízení rizik, které s klienty projednáváme my.

Do budoucna to nebude lepší, naopak. Tento fenomén nás tedy společně s klienty vedl k zamyšlení a hledání nových možností ve způsobu komunikace a sdělování si důvěrných informací, které jsou obzvláště v naší branži častým předmětem schůzek.

Naše společnost stejně jako naši klienti si uvědomujeme, že bezpečnost přenosu citlivých informací je velmi důležitá, a proto jsme se v Eurovalley významně zaměřili na řešení, které nám tuto bezpečnost v co možná největší míře zaručí. V tomto ohledu naše společnost ve spolupráci s našimi IT klienty našla řešení a nabízí nové komunikační rozhraní, které umožní zabezpečenou komunikaci v podobě videohovoru z jakéhokoli místa na světě. Komunikační interface odděluje videopřenos a zvukovou stopu, kterou každou zvlášť šifruje, čímž dochází k znásobení bezpečnosti přenosu. Komunikace probíhá na vyhrazeném datovém kanálu a je dostupná kdekoli na světě, kde je k dispozici internet. Přes jednoduchou aplikaci se náš klient připojí do našeho sdíleného komunikačního rozhraní a téměř kdykoli může komunikovat se svým brokerem online. Díky tomuto řešení odpadají náklady na cestování, a to jak finanční, tak ve formě promarněného času cestujících osob. Toto efektivní řešení je uživatelsky velmi jednoduché a umožňuje plánování jednání z různých koutů světa v jednom čase. Jednotliví účastníci obdrží přihlašovací kódy do emailu a v požadovaný čas se přihlásí do videohovoru. Aplikace dnes běží na jakémkoli chytrém telefonu nebo na počítači, není zde zapotřebí žádné další dodatečné zařízení.

Naši klienti, obzvlášť ti mezinárodní, velmi uvítali tuto možnost komunikace a nemohou si ji vynachválit. My dnes již víme, že tento trend bude v oblasti komunikace brzy standardem, a tak již nyní hledáme další technologické možnosti. Můžeme Vás ujistit, že další oblastí, na kterou se zaměřujeme, je oblast zpracování rizikových zpráv a likvidací pojistných událostí, kde naše technologické novinky budou následovat.

Eurovalley si uvědomuje nutnost investic do nových technologií a stejně jako naši klienti chceme i my být průkopníky v inovativních řešeních.

Jakub Šimonovský, Eurovalley s.r.o.

Jakub Šimonovský

Výkonný ředitel

V pojišťovnictví pracuje od roku 2004. Začínal na pozici Key Account Managera a postupně se dopracoval k vlastní společnosti Eurovalley s.r.o., kde se zaměřuje na provozní řízení firmy a podporu strategických obchodů.

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo