cz

Neoprávněné krácení odškodného

Několikrát denně! Tak často se v praxi setkáváme s případy, kdy pojišťovna po nahlášení škody rozhodne o krácení pojistného plnění.

A místo adekvátní částky vyplatí poškozenému pouze zlomek této hodnoty. Jenže ne vždy je to oprávněné. Častou příčinou krácení pojistného plnění je nízké povědomí o svých vlastních právech a jak je uplatnit. Vědět na co mám nárok je prvním předpokladem k úspěšnému odškodnění.

Některé případy však končí u soudu. Obecně jsou Češi nedůvěřiví v justiční systém a domnívají se, že proti kolosu jako je pojišťovna nemají šanci. Pojišťovny zase často spoléhají na to, že poškozený není odborníkem na problematiku pojištění (a práva), anebo na skutečnost, že se poškozený nebude chtít kvůli několika tisícům obracet na soud, a čekat na rozhodnutí i několik let, to vše navíc s rizikem neúspěchu a následných nákladů za právní a správní poplatky. Existuje přitom řada nálezů různých soudních instancí, které dávají poškozeným za pravdu.

Zmíněným případům u našich klientů samozřejmě předcházíme. Jednou z prvních věcí, kterou u nových klientů řešíme, je proto audit pojistné ochrany. Analyzujeme úzká místa pojistné ochrany, navrhujeme optimalizační doporučení, a následně je po konzultaci s pojištěným klientem implementujeme.

Naši klienti se ani v těch nejsložitějších případech nemusí téměř o nic starat. Vše vyřešíme my. Stačí, když nám pošlou potřebné dokumenty, a následná komunikace s pojišťovnou je plně v naší kompetenci. Naši klienti jsou tímto odfiltrováni veškeré komunikace s pracovníky pojišťovny, což ušetří jejich nervy, ale hlavně čas.

Rádi s tím pomůžeme i Vám. Obraťte se na nás

 

Luděk Peter

Obchodní ředitel

V oblasti pojištění pracuje od roku 1996. Začínal jako rizikový inženýr chemicko-technologické firmy. Poté zahájil kariéru ve společnosti MARSH a postupně se vypracoval až na obchodního ředitele pro ČR. Od roku 2016 působí ve společnosti Eurovalley, kde má na starosti obchodní strategii a rozvoj.

Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo